Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług oraz zapewnienia działania wszystkich funkcjizgodnie z Polityką Prywatności.Możesz skonfigurować lub odrzucić cookies, klikając przycisk „Ustawienia cookies”. Możesz również zaakceptować wszystkie pliki cookies, klikając przycisk „Zezwalaj na pliki cookies”. Odrzucając pliki cookies godzisz się na niezbędne pliki cookies konieczne do działania serwisu.
Niezbędne
Marketing
Analityka
Niezbędne
Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawową funkcjonalność witryny. Bez tych plików cookie witryna nie może działać poprawnie. Pomagają uczynić witrynę użyteczną, umożliwiając podstawową funkcjonalność.
Marketing
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia i gromadzenia działań odwiedzających na stronie internetowej. Pliki cookie przechowują dane użytkownika i informacje o jego zachowaniu, co umożliwia usługom reklamowym dotarcie do większej liczby grup odbiorców. Na podstawie zebranych informacji można również zapewnić bardziej spersonalizowane wrażenia użytkownika.
Analityka
Zestaw plików cookie do zbierania informacji i raportowania statystyk użytkowania bez osobistej identyfikacji do Google.
Studenci architektury wnętrz przy wsparciu firmy Sanplast wykreują „Nowe spojrzenie na łazienkę”
Firma Sanplast – wiodący producent wanien i brodzików – ogłosiła konkurs dla studentów architektury wnętrz Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. Adepci kierunku przedstawią swoje propozycje na modułową łazienkę, łazienkę dla seniora, a także innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na autorów najlepszych rozwiązań czekają nagrody finansowe, a także wdrożenie projektu do produkcji.
Celem konkursu „Nowe spojrzenie na łazienkę” jest wspieranie młodych i zdolnych projektantów, którzy dzięki „nowemu spojrzeniu” opracowują i wdrażają nowatorskie rozwiązania do codziennego życia. Dzięki konkursowi studenci architektury wnętrz pod nadzorem Ariela Śliwińskiego mają szansę nie tylko na zdobycie cennego doświadczenia na polu projektowym, ale także atrakcyjnych nagród.
Jakie pomysły będą najwyżej punktowane? Firma Sanplast szczególnie ceni rozwiązania dopasowane do całej rodziny – ze względu na fakt, że w Polsce domy często są wielopokoleniowe, a łazienki nie zawsze dopasowane do potrzeb wszystkich członków rodziny, młodzi projektanci powinni zaproponować produkty w pełni funkcjonalne i łączące potrzeby każdego członka rodziny – od najmłodszego do najstarszego.
Twórcy konkursu liczą także na pojawienie się wśród prac innowacyjnych rozwiązań technologicznych z dziedziny smart home, a także nowych pomysłów na odseparowanie strefy mokrej od strefy suchej w łazience. Trzecim z obszarów założeń konkursu jest łazienka dla seniora czyli stworzenie produktów dopasowanych do potrzeb osób starszych – innowacyjnych i ułatwiających korzystanie z łazienki podczas jej użytkowania.
Za najlepsze prace zostaną przyznane nagrody: 1 miejsce – 5000 zł, 2 miejsce – 3000 zł i 3 miejsce – 1000 zł. Ponadto wybrany projekt zostanie opracowany wspólnie ze studentem do wdrożenia przy dodatkowej gratyfikacji. Konkurs potrwa do 15 czerwca 2019 roku.