Gwarancja dla produktów „Sanplast” S.A. obowiązująca od 01-01-2023

Przedstawiamy Państwu poniżej warunki gwarancji, której gwarant tj. "Sanplast" Spółka Akcyjna (adres: Wymysłowice 1, 88-320 Strzelno) jako producent udziela na zakupiony przez Państwa wyrób:

  1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy i produkty okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
  2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu.
  4. Gwarancja nie obejmuje:
    a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych (widocznie naruszonych),
    b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem,
    c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.),
    d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi,
    e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
    - montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu,
    - dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek,
    - wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów),
    - nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych,
    - niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
  5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
  6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” S.A. Nieudostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia „Sanplast” S.A. do odmowy uznania reklamacji.
  7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
  8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji „Sanplast” S.A. w terminie do 21 dni zobowiązuje się do:
    a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie
    lub
    b) wymiany towaru na wolny od wad.
  9. „Sanplast” S.A. jako gwarant może odmówić wykonania zobowiązań, o których mowa w pkt 8, jeżeli ich wykonanie jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów.
  10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
  11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez "Sanplast" S.A. należy zgłaszać za pośrednictwem strony www.sanplast.pl lub pisemnie na adres "Sanplast" S.A. Wymysłowice 1, 88-320 Strzelno. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od jej otrzymania przez gwaranta.

„Sanplast” S.A. jako producent informuje, że w przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy oraz, że niniejsza gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.