Baza wiedzy Data publikacji: 01/01/2009

Najczęśniej zadawane pytania

Najczęśniej zadawane pytania
  •          Pytania ogólne

Jak szybko realizowane jest zamówienie na produkty ? 
O termin realizacji zamówienia należy pytać sprzedawcę, ponieważ jest on uzależniony od takich czynników jak: grupa asortymentowa, dostępność w magazynie danego punktu lub termin dostawy do danego punktu. Większość produktów ze standardowej oferty dostępna jest w ciągu kilku dni od momentu potwierdzenia zamówienia. Informacje o dostępności produktów znajdują się w cenniku SANPLAST. 

Czy można u Państwa zamówić towar wysyłkowo (kabiny, brodziki) ?
Sanplast nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej produktów. Zapraszamy do zakładki „
Gdzie kupić?”, gdzie polecamy punkty sprzedaży detalicznej. 

Czy ceny produktów u pośredników różnią się niż u Państwa na stronie internetowej?
Na stronie 
www.sanplast.pl znajdują się sugerowane ceny detaliczne naszych produktów. Cena w sklepie uzależniona jest od polityki cenowej punktu handlowego i może różnić się od cen sugerowanych.  

Czy elementy takie jak rolki, suwaki, zawiasy oraz uszczelki podlegają naprawom gwarancyjnym?
Wszystkie elementy naszych produktów podlegają Ogólnym Warunkom Gwarancyjnym. Elementy wymieniane w pytaniu, o ile ich uszkodzenie zostanie zakwalifikowane jako reklamacja, zostają wymienione na nowe.
Gwarancja nie obejmuje:
- części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.) 

Czy odwiedzając siedzibę firmy można na miejscu zakupić części zamienne ?
Zalecamy zamawianie części u naszych dystrybutorów, za pomocą specjalnie przygotowanej zakładki na naszej stronie internetowej lub przesyłając zamówienie drogą mailową lub pocztą, wypełniając odpowiedni dokument, dostępny w cenniku SANPLAST. Części traktowane są jako wyrób na indywidualne zamówienie, co wiąże się z koniecznością ich wyprodukowania.

Dlaczego nie można pobrać instrukcji z Państwa strony internetowej ?
Instrukcje na naszej stronie przygotowane są w formacie PDF. Jeżeli nie można otworzyć lub pobrać plików, należy sprawdzić, jaką wersję programu Adobe Readera Państwo posiadają. Jeżeli jest starsza niż wersja 5.0 należy zaktualizować ją, pobierając nową wersję ze strony producenta Adobe Reader.

Należy również zwrócić uwagę na wielkość otwieranego pliku, ponieważ niektóre przekraczają 2MB. Przy słabym transferze plik może otwierać się dłużej. 

Czy polecacie państwo firmy zajmujące się montażem wyrobów Sanplast ?
Wykaz firm instalatorskich znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce „
Serwis”. 

Jak pielęgnować państwa produkty ? 
Kabiny
 - zalecamy czyścić używając wody, miękkiej ściereczki lub gąbki oraz łagodnych, płynnych środków myjących.

Produkty akrylowe - zalecamy czyścić płynami do mycia akrylowych urządzeń sanitarnych i płynami do mycia naczyń kuchennych.

Informujemy, iż na rynku dostępna jest cała gama preparatów przeznaczonych do pielęgnacji kabin prysznicowych oraz wyrobów akrylowych.

Wyroby z odlewów mineralnych – zalecamy czyścić używając delikatnych środków myjących, mimo wysokiej odporności na substancje chemiczne i plamiące. 
Szczegółowe informacje dotyczące pielęgnacji produktów zawierają instrukcje montażu i użytkowania załączane do każdego produktu.

W jaki sposób sprawdzić możliwość wykonania, zamówienia i realizacji produktów na indywidualne zamówienie ?
Zapytanie dotyczące możliwości wykonania produktów na indywidualne zamówienie mogą Państwo składać u naszych dystrybutorów, mailem na adres 
[email protected], telefonicznie pod numerem 52-3188600 lub faksem pod numerem 52-3188501.
Zamówienia mogą Państwo składać u naszych dystrybutorów lub wypełniając odpowiedni dokument, który dostępny jest w cenniku SANPLAST.

  •          Kabiny

W jaki sposób można zamówić części zamienne do kabin? Jaki jest czas oczekiwania na nie ?
Części zamienne można zamówić u naszych dystrybutorów, za pomocą specjalnie przygotowanej zakładki na naszej stronie internetowej lub przesyłając zamówienie drogą mailową lub pocztą, wypełniając odpowiedni dokument, dostępny w cenniku SANPLAST. Na zamówieniu należy podać ilość sztuk części zamiennej oraz jej symbol. Zamówienie na części zamienne realizujemy w terminie do 4-ch tygodni.

Jaka jest grubość szkła w wybranych seriach kabin ? 
Grubość szkła w produktach marki SANPLAST wynosi od 3,5 mm do 8 mm w zależności od serii kabin.

Czy do kabin kwadratowych pasują wszystkie brodziki kwadratowe z oferty Sanplast? 
W większości pasują. Polecamy jednak rekomendowane brodziki do odpowiednich serii kabin. Jest to szczególnie ważne w seriach ekskluzywnych bowiem brodziki do tych kabin są specjalnie zaprojektowane z myślą o zapewnieniu jak największej szczelności miejsca styku kabiny z powierzchnią brodzika. Więcej informacji uzyskają Państwo w punkcie sprzedaży detalicznej, oraz na stronie internetowej w sekcji produkty.

  •          Wyroby akrylowe

Czy montując na wannie baterię, tzn. wiercąc otwory pod baterię, klient traci gwarancję na produkt ?
Gwarancja na produkt pozostaje, jednak ogranicza się do obszarów nie naruszonych podczas wiercenia otworów.

W jaki sposób skompletować ze sobą obudowy do brodzików zamontowanych tylko przy ścianie (kabiny trójścienne)?
Obudowanie brodzika kwadratowego lub prostokątnego z trzech lub czterech stron za pomocą standardowej obudowy jest bardzo łatwe. Kompletując obudowy należy zwrócić uwagę na to, iż występują one w dwóch rodzajach: jako typ a oraz typ b. Stawiając brodzik przy ścianie potrzebujemy jedną obudowę typu a na przednią część brodzika oraz dwie obudowy typu b na boki. W przypadku obudowania brodzika z czterech stron należy zakupić cztery obudowy typu b. Na dzień dzisiejszy oferujemy standardową zabudowę dla brodzików kwadratowych i prostokątnych.

Jaka jest nośność brodzików i wanien firmy Sanplast ?
Wyroby akrylowe firmy Sanplast poddawane są badaniom zgodnie z obowiązującymi polskimi normami. Gwarantujemy, że nasze wyroby akrylowe zachowują się zgodnie z normami dla obciążeń statycznych do 150 kg.

Czy istnieje możliwość wykonania wyrobów akrylowych na indywidualne zamówienie ?
Informujemy, że, wyrobów akrylowych pod indywidualne zamówienie nie wykonujemy. Nie ma również możliwości zmiany jakichkolwiek parametrów tych wyrobów.

  •         Hydromasaż

Jakie jest zużycie wody w panelu w litrach na minutę ?
Przy ciśnieniu 2 atmosfer z 6 dysz wypływa 12 l/min. 

Co to jest chromoterapia (światłoterapia) ?
Jest to terapia wykorzystująca dobroczynne działanie światła. Metoda ta wspiera leczenie chorób układu pokarmowego, oddechowego i krążenia, nerwobóli, migren, schorzeń kręgosłupa i nerek. Stosowana podczas kąpieli relaksuje, regeneruje i przynosi radość. Chromoterapia wykorzystywana w wannach z hydromasażem Sanplast składa się z dwóch punktów świetlnych pozwalających na wybór jednej z ośmiu barw: czerwonej, pomarańczowej, żółtej, zielonej, niebieskiej, indygo, fioletowej lub białej. Do dyspozycji kapiącego są również dwa programy: rotacyjny z automatyczną zmianą barw oraz energetyzujący, w którym zmiany barw zostały dobrane tak, by regenerować i wzmacniać organizm oraz łagodzić objawy chorób.
● Niebieski uspokaja i wycisza, wspomaga leczenie reumatyzmu i chorób gardła
● Czerwony podwyższa ciśnienie krwi, dodaje energii i witalności
● Zielony uspokaja i poprawia nastrój, dodaje pewności siebie, wspomaga przemianę materii.
● Żółty wspomaga leczenie dolegliwości żołądkowych i niektórych schorzeń skórnych, ułatwia koncentrację

Który hydromasaż jest lepszy? Wodny czy powietrzny ?
Każdy z systemów hydromasażu inaczej wpływa na nasz organizm

hydromasaż wodny:
1. masuje i rozluźnia mięśnie;
2. niweluje zakwasy mięśni po wysiłku fizycznym;
3. stymuluje mięśnie do pracy, powodując ich rozgrzanie;

hydromasaż powietrzny:
1. dotlenia skórę, aż do tkanki łącznej
2. poprawia kondycję skóry
3. pomaga w usuwaniu zmian pociążowych
4. zmniejsza celulitis
5. zwiększa ukrwienie
6. rozluźnia mięśnie
7. odciąża stawy

W zależności od Państwa potrzeb, należy rozważyć korzyści wynikające z działania obu rodzajów masażu. Najlepiej skorzystać z opcji MIX łączącej zalety obu systemów w jednej wannie.

W jaki sposób i jak często należy przeprowadzać dezynfekcję hydromasażu ? Jakich środków używać ?
Pielęgnacja wanny z hydromasażem wymaga przede wszystkim systematyczności. Wanna z systemem hydromasażu posiada system orurowania, złączek, pomp, itp. Po każdej kąpieli w orurowaniu mogą gromadzić się resztki wody, naskórka, włosów, itp. Właśnie dlatego niezbędna jest systematyczna dezynfekcja oraz osuszanie całego systemu. Preparaty używane do dezynfekcji hydromasażu usuwają pozostałości wymienionych resztek, na rynku istnieje wielu producentów środków do dezynfekcji.

Półautomatyczna dezynfekcja - dostępna jako opcja do wszystkich systemów hydromasażu marki SANPLAST. Dezynfekcję taką wykonuje się w wannie napełnionej wodą. Polega ona na automatycznym dozowaniu płynu dezynfekującego do wody i uruchomieniu systemu wodnego oraz powietrznego, a następnie na opróżnieniu wanny i przepłukaniu systemu czystą wodą.

Zabieg dezynfekcji należy przeprowadzać przynajmniej raz w miesiącu lub częściej w zależności od intensywności użytkowania systemu.

W jaki sposób uruchamiane jest ozonowanie w wannie z systemem hydromasażu ?
Ozonowanie aktywowane jest w momencie uruchomienia systemu powietrznego i aktywne jest do momentu jego wyłączenia.

Baza wiedzy Data publikacji: 01/01/2009